Geoblog.pl    bABa    Podróże    Bilbo i Pais Vasco    ostrożnie na stansed

ostrożnie na stansed

Wielka Brytania
Wielka Brytania, London

specjanie dodałam londyn, żeby ostrzec wszytskich, którzy myslą ze laptop to nie jest bagaż podreczny!
Ja niestety tak myslałam, a jak się jedzie na cztery miesiące to sie nie mysli o takich rzeczach tylko o tym jak sie spakowaćw 20 kg i co jest najcięższe żeby do podrecznego wpakować...
No ale coż, podchodze do odprawy a pani mi mówi, że laptopa to owszem, moge trzymać w rekach, ale z ta torba na niego to musze coś zrobic, bo no way żebym dwie sztuki miała bagażu..no to ja dzielnie postanowiłam pokrowiec wpakowac do mojego podrecznego placaczka i teraz dopiero było no way! nie mieści się! a w dodatku pełen jest inncyh rzeczy, więc szans rzadnych. podjełam próbe poproszenie angielki z małą torebusią, żeby mi ten pokrowiec przemyciła, ale zapmnij. nikt ci nie pomoże, bo to za duże niebezpieczeństwo.
Tak wiec długo się nie namyslając udałam się do lotniskowego sklepu z walizkmi i zakupiłam malutka, taka akurat co mozna, co mi sie pokrowiec, plecak i jeszcze rzeczy z plecaka zmieściły.w końcu dopiero co stypendium dostałam:)
Pani na odprawie wprawdzie kazała mi pokazać, że moge ja podnieśc, ale co to jest 13kg dla mnie:) hop siup i jestem już w samolocie. udało się. zawsze walizka się przyda.