Geoblog.pl    bABa    Podróże    Na Wschód. Ukraina2007.    zurbanizowana mÅ‚odzież, zoo i kolorowe bloki
2007

zurbanizowana młodzież, zoo i kolorowe bloki

Ukraina
Ukraina, Rivne

Po dośc szczegółowym zwiedzeniu Lwowa udałyśmy się do Równego, aby odwiedzić kolejną część naszej rodziny.
Podróż marszrutką miałyśmy naprawdę hardcorową. Nasz kierowca właściwie cały czas jechał środkiem drogi, wyprzedzał na trzeciego i wogóle był dośc odważny. Niestety ukraińcy nie mają kultury prowadzenia smochodu. Pojęcie pasów bezpieczeństwa jest dla nich pojęciem abstrakcyjnym.

Rónwe to misto samo w sobie jest mało ciekawe. Dla nas najeciekawsze było w tym mało ciekawuym mieście poznanie życia ukraińskiej młodzieży, co umozliwił nam nasz kuzyn Taras.

Jeżeli chodzi o całe miasto to dla mnie najbradziej interesująca jest struktura blokowisk. Niestamowite są te bloki. Nawet nie wszystkie z wilekiej płyty, część z cegły. To sa inne bloki niż w Polsce. Prawie wszystkie balkony są zabudowane w celu zyskania dodatkowej przestrzeni mieszkalnej. To sprawia, że elewacja bloku zamienia się w kolorową mozaikę, szklano-metalowo-betonową. Malownicze i upiorne.