Geoblog.pl    bABa    Podróże    Autostopem po Hiszpanii 2006, Agata    Paweł

Paweł

Hiszpania
Hiszpania, Almunia de Doña Godina

Pojechaliśmy pociągiem do miejscowości Alcala La Henares, gdzie dość długo szliśmy do autostrady,a potem szukaliśmy stacji beznzynowej. no i jak zazwyczaj wpadka, upragniona stacja była częścią wielkiego kompleksu handlowego. Znów niedzielne popołudnie. Wszystkie sklepy pozamykane. Ludzie tylko w McDonaldzie. Nic tu dzis nie zdziałamy. Idziemy szukać miejsca do spania. Poszliśmy za ów kompleks. Okazało sie, że są tam magazyny, a wokół stoi mnóstwo czekających na załadunek tirów. To dało nam nadzieję, że może rano kogoś złapiemy. Idziemy, a tu polska rejestracja. Niestety pan tirowiec śpi. Poszliśmy więc dalej, ale długi płot biegnący wzdłuż drogi skłonił nas do zawrócenia i szukania szczęścia z drugiej strony kompleksu. Jak wracaliśmy to Paweł, tak miał na imie kierowca, już się obudził i wcinał kanapkę ze schabowym. Ładnie się przywitaliśmy i bez problemu zgodził się, żeby nas zabrać następnego dnia rano, jak tylko go rozładują. Powiedział, że jedzie w stronę Barcelony, więc może nas kawałek podrzucić, bo ma jeszcze po drodze załadunek.
Poszlismy rozbić namiot w pobliskich zaroslach i rano, po zrobieniu zakupów w supermarkecie stawiliśmy się na umówione miejsce.
Paweł okazał się świetny. Pojachaliśmy z nim po nektarynki do hortofruticoli Cosanse w małym misteczku La Almunia. Trafiliśmy na sjestę, więc musielismy poczekać parę godzin, po czym pod wieczór powiedziano nam, że nektarynki będą dopiero jutro. Paweł w ramach rekompensaty ugotował nam kiełbasę i parówki. Super obiad tirowca.
Postanowiliśmy przespać się w jego naczepie, bo i tak nie wiedzieliśmy jak się z tamtąd wydostać. Był wieczór, więc nie miało to za dużo sensu.